Rabu, 26 Februari 2014

benefits of lemon morning

benefits of lemon morning میوه لیمو متفاوت از میوه های خانواده مرکبات است . اگر چه به دست آمده از خانواده ، اما لیمو به طور کلی دوستانه تر برای افراد مبتلا به زخم و باعث درد معده .

لیمو شکل بیضی بیشتر،پوست ضخیم است و می تواند به طور کلی مصرف شود با فشرده و یا مخلوط در یک فرم نوشیدنی قطعه. لیمو را فراهم می کند انواع مواد مغذی مورد نیاز بدن است که به ویژه ویتامین C.

ما چه سود معامله بیایید خواهید دید اگر خوردن لیمو به عنوان یک منوی صبحانه در صبح :

افزایش ایمنی بدن

به نقل از learni.st ، گفته می شود که لیمو می تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن را بالا ببرد. آیا آنتی اکسیدان ها که نقش مهمی در این زمینه بازی می کنند. او می تواند به کاهش خطر ابتلا به عفونت های دستگاه تنفسی کمک ، کمک به ترمیم التهاب ، و همچنین به عنوان ضد باکتری است.

هنگامی که شما با داشتن مشکلات تنفسی ، سپس لیمو مناسب به منظور به خوبی مصرف می شود.

دادن ماهیت قلیایی در بدن

هر چند لیمو ترش است ، اما آن را دارای خواص قلیایی به طوری که آن را نشانی از افزایش اسید معده را ندارد.

درمان مشکلات گوارشی

لیمو در واقع می تواند کمک به درمان سوء هاضمه . به طور سنتی بر این باور بودند ، اثر آب لیمو در درمان مشکلات کبدی ، بیماری های معده، زخم معده و سایر مشکلات گوارشی .

محتوای ویتامین C ممکن است در جلوگیری از بیماری های ناشی از باکتری به نام هلیکوباکتر تیر کمک کند.

روشن پوست

آنتی اکسیدان ها در لیمو قادر به غلبه بر رادیکال های آزاد ناشی از سموم از آلودگی هوا و قرار گرفتن در معرض UV اشعه UV A و B. همچنین مانع پیری زودرس، با کاهش خطوط اخم در چهره .

اعمال شده به پوست، لیمو می تواند به صورت روشن و محو شدن لکه های تیره بر روی صورت .

درمان راهنما

او بیمار شده بود و می خواست به سرعت بهبود می یابند، پس از آن شما باید انجام دهید این است که به خوردن این لیمو. به کمک تغذیه سرعت بخشیدن به بهبود زخم هر دو در داخل و خارج . جلوگیری از التهاب، کمک می کند تا جذب بهتر مواد غذایی ، جلوگیری از استرس و بهبود زخم سریعتر کمک می کند .

اگر چه همیشه در بازارهای سنتی به فروش می رسد ، شما می توانید آن را در یک فروشگاه یا میوه سوپر مارکت خرید . قیمت تمایل دارند به جای گران است، اما اگر آن را دارای مزایای بسیاری است، البته ، بدون از دست دادن خرید آن وجود دارد.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar