Selasa, 25 Februari 2014

manfaat lidah buaya dan cara penggunaanya

manfaat lidah buaya dan cara penggunaanya آلوئه ورا از جمله گونه های گیاهی علفی است که بسیاری از توابع در علاوه بر زیبایی نیز برای سلامتی ما . بسیاری از مزایای مزایای آلوئه ورا . این گیاه در مناطق پست با بارندگی متوسط ​​رشد می کند . بر اساس نتایج تحقیق، این گیاه غنی از موادی مانند آنزیم ها، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی ، ویتامین ها، پلی ساکارید ها و قطعات دیگر که برای سلامتی مفید است. دست در دست با پیشرفت زمان ، مزایای استفاده از آلوئه ورا است به طور فزاینده در زندگی روزمره استفاده شود.

جامعه اندونزی بسیار آشنا با گیاه آلوئه ورا است . در صورت درختچه با محتوای آب بالا به صورت ژل موجود در برگ . رنگ مومی شکل تازه سبز با طرف های دندانه دار باعث آلوئه ورا باید با دقت برگزار می شود. جامعه اندونزی به طور کلی حفظ گلدانی آلوئه ورا به عنوان یک تن دکوراسیون دا زیبا نیز یک حیاط به بوته در حیاط. با این حال، برای صنایع در مقیاس بزرگ، آلوئه ورا درفشرده تر و باغ های گسترده کشت می شود. تعمیر و نگهداری بیش از حد پیچیده نیست، باعث آلوئه ورا نیازی گران به حفظ نیست.

 در استفاده برای مراقبت از پوست ، آلوئه ورا می تواند آکنه، مرطوب کننده پوست، سم زدایی پوست ، از بین بردن جای زخم و علائم از بین بردن و کاهش التهاب و تعمیر و دوباره جوان سازی پوست . جامعه اندونزی در ابتدا با استفاده از آلوئه ورا برای تغذیه و مو menghitamnkan . با این حال، با گذشت زمان در حال تغییر است ، امروز آلوئه ورا به طور گسترده ای مصرف شده به عنوان مکمل سلامت و نوشیدنی مغذی و طراوت است. واژه نامه بازگشت به طبیعت است فقط به عنوان استفاده از آلوئه ورا برای زیبایی در علاوه بر این به چهره با خطر کمی از عوارض جانبی هم کم هزینه و صرفه جویی در .

، برای کسانی از شما که لکه های سیاه بر روی صورت با توجه به نفوذ از زخم و لوازم آرایشی یا آکنه روش بخشش برای از بین بردن راه طبیعی است. ترفند : پس از صورت پاک ، با شتاب تمساح ژله زبان، پس از آن از موکوس و موکوس آماده به صورت هر روز صبح به شب به خوبی تمیز می شود. پس از 30 دقیقه. پس از آن، با آب تمیز و خشک بشویید. آیا آن را در حداقل 2x تا یک روز در یک ردیف. تضمین شده ، صورت خود را صاف و از انعطاف پذیری ، انعطاف پذیری زمان hitam.Walau گیر خواهد بود، اما اگر به طور منظم انجام شود، نتیجه این خواهد بود که حداکثر .

یکی دیگر از دستور العمل های سنتی از سودمندی از آلوئه ورا وجود دارد. برای کسانی از شما ، شما سخت کوش استفاده از ریمل مژه و ابرو ، البته ، خواهد سلامت ضربه شلاق خود را تحت تاثیر قرار دهد . از آن جمله: bulunmata سریع خشک و سقوط کردن . اما شما نگران نباشید چرا که دستور ویژه ای است که با استفاده از ژل تمساح liday است که می تواند ریشه های ضربه شلاق و ضربه شلاق خود را تقویت و تغذیه ضربه شلاق خود را سنگین خواهد بود. ترفند : هر یک از خواب ، و یا حتی زمانی که شما به استراحت ، شستشوی مژه های خود را به رایگان از مواد شیمیایی مانند ریمل مژه و ابرو . سپس آلوئه ورا ژل را ، و مالیدن آن به آرامی و به آرامی بر روی مژه های خود را . پس از 30 دقیقه پس از آن با آب ساده برای تمیز بشویید. اگر استفاده منظم، ضربه شلاق خود را قوی خواهد نمود ، به راحتی نمی سقوط و ضخامت دارد.

آلوئه ژل آلوئه نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ضخیم شدن ابرو . راه هر تخت diolekan به ابرو خود، و سپس روز بعد شسته . در ادامه شما را melakukannnya سخت کوش هستند، پس نتیجه این خواهد حداکثر باشد.

باید دستور غذا زیبا از آلوئه ورا برای شما مفید است در مراقبت های زیبایی با مواد طبیعی و آسان در اطراف ما . می باشد هدف اصلی را به عمل و پشتکار وجود دارد.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar